Retro Action 6-Pack Vol 1
Guts 'n Grunts "Sonic meets Contra." "Alex Jones meets Jazz Jackrabbit." Guts 'n Grunts is a 2D retro action game with lots of shooting, swimming, and rolling. It has a steady pace, fair difficulty, and a variety of upgrades to acquire. Buck Blastem Buck must destroy a horde of cybernetic pests including deadly scorpions, giant flies, and cybernetic spiders! D.U.M.B. Ducks DUMB Ducks is an action-filled, retro platform game. Slaughter giant snails. Battle gigantic beasts. Buy better guns. Blow up walls. Collect fat stacks of cash. Cave Ranger Cave Ranger is an 8-bit inspired, retro platform game. Rescue sheep, fight outlaws, and face down dangerous critters. M.A.D. Cows MAD Cows is an exciting, retro, action platform game. Mow down aliens. Buy better guns. Rescue cows, dogs, raccoons, and more. Mighty Aphid 2 Mighty Aphid returns to battle Lady Bug and her evil horde once again.