Maneater Apex Edition
Maneater Apex Edition Experience true ShaRkPG mayhem with the Maneater Apex Edition, which includes both the Maneater base game and the Maneater: Truth Quest DLC. Become a MANEATER Experience the ultimate power fantasy as the apex predator of the seas - a terrifying SHARK! Maneater is a single player, open world action RPG (ShaRkPG) where YOU are the shark. Starting as a small shark pup you are tasked with surviving the harsh world while eating your way up the food chain, exploring a large and varied open world, and encountering diverse enemies - both human and wildlife. Find the right resources to help your shark grow and evolve far beyond what nature intended; tailoring the shark to your playstyle in the process. The Maneater: Truth Quest DLC takes players to a brand-new island off the coast of Port Clovis – and comes packed with new evolutions, challenges, wildlife, and more! Players will once again take control of the apex predator of the sea to Eat, Explore and Evolve their way to the top of the food chain while uncovering a vast conspiracy.