Endurance: Space Action
Endurance: Space Action is a pixel-art top-down shooter with old-school retro vibes. It tells the story of a researcher on a spaceship called Endurance, where one day all the crew members got infected and became insane. Your goal is to survive on this spacecraft and find out what happened to the crew, how this disease spread out around this spaceship, and also rescue your friends that get into a trouble. You’ll be fighting with your former colleagues, as they want you dead now, you’ll be helping you friends who are still sane and haven’t got infection yet.