Aliens: Fireteam Elite
Play with up to two players or AI as you battle through four campaigns to explore the mystery of a new planet, LV-895. Discover what hides in the ruins and caves beneath in this third-person survival shooter set in the Aliens universe. Build your fireteam focusing on class composition, consumables, and weapons to take down Xenomorphs, beat Challenge Card runs, or play various game modes with friends. Blast through hordes of Xenomorphs, evade deadly Prowlers and Spitters, and set up defensive positions to stay alive long enough to get your fireteam to safety. Build your Marine the way you want. Level up in each of 7 unique classes or be a master of one. Choose your weapon – everything from magnums and SMGs to rocket launchers – and use over 130 unique perks to create the build of your choice. Level your character through 7 Class Kits, each with two unique abilities to use in combat and unlockable perks. Max out a variety of weapons, powering them up in stats the more you use them.