Tap into the nostalgic 1980s and run up Just Trains’ stunning and immersive West Coast Main Line: Preston - Carlisle in Train Sim World 5. Drive the iconic AC electric Class 87/0 & embark on InterCity passenger duties on TSW’s longest UK route to date! Experience the roles of British Rail staff between Carlisle and Preston amidst a complex 1980s timetable. Master the almighty BR Class 87/0 and race over the steep incline of Shap summit on a variety of services. Haul passengers in both the Mk2a and new Mk3a coaches. With both the 87 and Class 47; mingle between passenger services and wait your turn in passing loops on freight services. Gear up for a trip to the seaside too along the Morecambe branch in the Class 101. Safely dispatch trains and check tickets with Conductor Mode. Explore the beautiful backdrops of Lancashire and Cumbria with Train Sim World 5: WCML: Preston - Carlisle! Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 5 FAQ'.