Wreck Runners
Wreck Runners is a co-op salvage extraction game for up to 4 players, set within the mysterious Bermuda Triangle. Pilot the ORCA, your shared all-terrain mobile base, across land, sea, and air as your crew explores haunted wrecks, abandoned facilities, and supernatural anomalies in search of valuable salvage. Work together to recover cargo, transport oversized objects with physics-based tools, and survive escalating threats from the fog and the creatures lurking within it. Upgrade your vehicle, adapt to changing weather conditions, and push deeper into the unknown as each expedition presents new opportunities, hazards, and discoveries. Every run is a race between risk and reward. Gather enough salvage to meet your quota, escape before the fog overwhelms your team, and uncover the secrets hidden within the Triangle.