Terminal 81
Mystery and psychological horror game with retro visual aesthetics Terminal 81 is an indie job simulation, mystery, and psychological horror game with retro visual aesthetics. The game takes place in 2008, in a fictitious neighborhood in the city of São Paulo, in Brazil. As a result of the global financial crisis of 2008, Lorena made the decision to emigrate to the large and wealthy city of São Paulo in order to find work to help her family. Lorena easily managed to get a job in a supermarket, what she did not know is that the neighborhood where she would work was Terminal 81, an old industrial neighborhood plagued by poverty, crime, and filth. During her stay at Terminal 81, Lorena learns that a group of young women have been kidnapped. Upon exploring the neighborhood and meeting its inhabitants, she realizes that the reality of Terminal 81 is much darker than it seems. What seemed like a simple Latin American neighborhood, with all the bad things that this entails, it is a dangerous area dominated by a mysterious "criminal organization" that carries out murders, prostitution, and human trafficking. Explore Terminal 81, meet the characters, follow your moral compass, make decisions, and come to a conclusion. Game Features: - Medium duration game; >1 hour to unlock an ending, 4-6 Hours to explore the entire game, depending on each player skills - Free roam map; Explore restaurants, shops, nightclubs, fairs, parks, etc. All around Terminal 81! - Atmospheric; wide variety of sound and video effects to ensure player immersion in Terminal 81 - Interactive environment; Go to work, earn money, use it in stores, talk to people, play mini-games, among other things! - Different Endings; The game's story is affected by the decisions the player makes.