Summer Tri-Peaks Solitaire
Amazing Tri-Peaks Solitaire fun for whole family! Experience the classic card game with new beautiful animations and solve the puzzles by moving the cards into the right piles. Anyone who knows the game from their computer will love this app and even if you have never played Solitaire before, the game is very easy to learn. Features: - Fast and intuitive gameplay - Beautiful animations and effects - Easy to learn and to control - Big cards for the best visibility - Left-handed mode - Free hint function - Daily Challenge If you are a fan of card and puzzle games you will enjoy this game.