SOS OPS!
SOS OPS! is a co-op chaos game about saving a city, where you and your friends turn every mission into absolute madness. You’re a team of emergency responders. In practice, that means you’re at least trying to be one. Someone’s putting out a fire, someone’s carrying a cat, someone accidentally drops a teammate off a roof, and someone else has no idea what the objective is — but they’re doing their best. Physics is the thing you’ll either love us for or absolutely hate us for. It breaks plans, creates ridiculous situations, and turns even the simplest actions into a chain of failures, shouting (and sometimes… victories). No boring tutorials. No tedious tasks. This game was made by ADHD people, for ADHD people. Just fast-paced missions, constant movement, and a lot of falling over. Grab a team of up to 4 players and dive into the city chaos, where success isn’t measured by completed levels — but by how loud you’re laughing.