Pocket Witch
Help the little witch escape a deadly dungeon in pixel art platforming style! A little witch has been locked away in a dungeon filled with traps and deadly roving enemies, and it’s up to you to help her escape! Pocket Witch is a precision platformer presented in retro pixel art style, where the little titular witch must overcome a series of brainteasing single-screen challenges to thwart the evil sorcerer who imprisoned her. Together with her flappy bat friend, the little witch will have to jump and air dash over wooden thorns and pools of acid, dodge flying blades, avoid magic spells and find keys to open gates. This witch may be little, but with your help, she can take on the biggest obstacles and escape to freedom!