Lou's Lagoon Deluxe Edition
Start your adventure with a touch of bubbly magic! The Deluxe Edition includes the base game along with: - Bubblefan Engine: Add some whimsical flair to your flights with an engine that trails a beautiful stream of bubbles across the sky! - Lifeguard Skin: Keep the islanders safe in style while sporting this vibrant lifeguard outfit (complete with its own bubble accessory). - Beachside Decor Pack: Dive into decorating with 8 exclusive, bubble-themed furniture pieces—the perfect additions to your ultimate beachside hangout.