HardCube + Mystery Mine Bundle
HardCube. A simple but gripping casual game to pass the time with lots of unusual settings, levels and worlds. Sleek graphics and dynamic gameplay accompanied by a fun OST and an online rating system. In this fun and exciting game you won't just have to get to the finish line. You'll need to overcome a lot of obstacles while exploring this colorful world, going through one level after another. Mystery Mine. Start your exciting adventure in Mystery Mine: dangerous monsters and bosses, arcane magic and decisions on which many lives depend! Can an average Joe save the world? About the game Mbonga used to be an ordinary worker in a small village far away from civilisation. Then he met an ancient Spirit who needed his help. The Spirit promised to protect Mbonga's village from great evil, so Mbonga decided to follow him to the Underworld.