Enchantment 2 Sun’s Tear
A magical hidden object game set in the Melleryn Kingdom, featuring diverse modes and puzzles! Your mission is to assist the fairies in locating hidden fragments of various magical items scattered across the Melleryn Kingdom. As you advance, you'll explore diverse locations featuring three unique modes: fragmented, matching pairs, and all of a kind. Throughout the game, you'll also encounter jigsaw, swap puzzles, and a hangman word game with stunning enchanted images! Key Game Features: - 3 Game Modes to choose from! - Shard puzzles and Rotate Puzzles! - Hangman word game with performance log! - Integrated walkthrough for shards!