The year is 2029, and mechanically augmented humans have been deemed outcasts, segregated from the rest of society. Now an elite covert agent, Adam Jensen is forced to operate in a world that has grown to despise his kind. Armed with an arsenal of state-of-the-art weapons and augmentations, he must choose the right approach, along with who to trust, in order to unravel a vast worldwide conspiracy. HDR enhanced for richer, more luminous colors.* HUMAN 2.0 Choose from an array of cutting edge weapons and augmentations, customizing them to fit your playstyle. IN THE NEAR FUTURE, MANKIND STANDS DIVIDED Discover a near future setting where humanty's fate hangs in the balance. MEANINGFUL CHOICES AND CONSEQUENCES The decisions you make play a crucial role in determining the game’s outcome. NEW GAME MODE Deus Ex: Mankind Divided – Breach is a live game mode, introducing a puzzle arcade approach on gameplay. *HDR functionality available on Xbox One S with supported games and TVs.