Blacksmith Forger
Blacksmith Forger, We are a forge, We can craft Gold ingots and Iron ingots as well as Weapons and Shields. Our customers order weapons and shields. You have to catch up with them! If they wait too long, they get bored. As soon as you deliver the Weapons and Shields to the Customer, You have to be fast! But if you need more speed, you can try Potions. They will speed up your oven. Beware, some customers may request powered weapons!