Apocryphoid
In the afterlife you realize you are trapped in a cyber space as a digital spirit. Now you have to fight the digital Angel Virus to free your new dimension. The game is a Boss Rush Bullet Hell shooter with upgrades. Fight 10 different bosses and try to defeat a secret boss for better ending!