A Winding Path
A Winding Path is a hand-drawn adventure game about finding the beauty of the world and enjoying the little things. Explore the atmosphere of ancient caverns, enchanting forests and busy settlements, help colorful characters, find the rain and unveil its magic. The Rainmaker awaits! In a whimsical fantasy world, the rain has ceased to fall. The rivers are running low and the crops have withered. Seeking to uncover the elemental mystery, you find an enchanted lyre and set out on a magical journey to restore balance to the world.