ZPF
Inspired by classic horizontal shooters like Lords of Thunder, Elemental Master, and the Thunderforce series, ZPF is a passion project from the designer and developer of Super XYX and Tänzer. Players will dodge and weave through intense bullet patterns, unleashing a barrage of firepower upon hordes of unique and challenging enemies. Choose your hero - from the teleporting trickster to the laser-wielding warrior! Each character boasts a distinct playstyle with unique shots and melee attacks. Brace yourself for epic encounters with mid and end-stage bosses, each demanding a different strategy to defeat. Upgrade your arsenal and gain valuable tips between levels at each of the world’s in-game shops. Finish every stage and discover a treasure trove of hidden secrets.