Xmas Survivors
Step into the blood-soaked snowfields of the North Pole and become the most jacked Santa in history! This fast-paced survival arena shooter throws you into endless waves of murderous snowmen, twisted holiday creatures, and monstrous bosses as you fight to save Christmas—or die trying. Armed with an arsenal of upgradable weapons—from shotguns wrapped like candy canes to brutal rifles—and powered by dozens of stackable perks, you’ll blast, dodge, and muscle your way through increasingly chaotic hordes. Level up during each run, unlock permanent upgrades, and discover powerful builds that turn Santa into an unstoppable holiday war machine. With chunky pixel-art, over-the-top action, and a festive world gone horribly wrong, this is Christmas like you’ve never seen it. FEATURES Over-the-Top Weapons Pistols, rifles, shotguns, sniper rifles Endless Action Survival Fight massive swarms of enemies that grow stronger, faster, and deadlier as you level up. Deep Progression System Collect upgrades during every run and unlock permanent boosts to damage, speed, health, and more. Ferocious Holiday Enemies Face hordes of killer snowmen, deranged elves, icy beasts, and other corrupted Christmas monsters. Challenging Bosses Prepare for elite enemies and giant holiday horrors testing your build and reflexes.