Whacking Hell!
"Whacking Hell!" is a frantic 2D top-down shooter with roguelite elements. The gates of hell have opened: whack all the monsters before they whack you! Collect their souls, ramp up your weapons and your spells, and become a slaughtering machine! Defeat waves of enemy attacks and nasty bosses by choosing the right path of upgrades. Key features: - 5 characters and 5 main weapons to unlock. - 3 chapters - each chapter contains dozens of waves of enemies and two bosses to defeat. - Acquire special powers and ramp up your skills during the game session, so you can face the ever-increasing difficulty within the chapter. - Acquire permanent upgrades in between game sessions, so you can progress in the game. - Reveal dozens of monster species in the bestiary.