Verlore Slange - Bundle
2 diametrically opposed realms amalgamated together. One of tranquility, mystery and discovery. The other of violence, adrenaline and surviving absurd creatures. Can you conquer the whole spectrum that these 2 worlds offer? Are you ready for a journey that will put you to the test in more ways you can imagine? This bundle includes the Full Games for both Booom-Slang! and 'n Verlore Verstand.