Tiny Lands - Deluxe Edition
Tiny Lands - Deluxe Edition is a relaxing 3D game about finding the differences between two handcrafted dioramas. If you are looking for a game that allows you to just sit back and play Tiny Lands is for you! Tiny Lands - Deluxe Edition includes all DLC worlds: - Desert mysteries - City lifestyle - Warmy christmas - Traditional food - Cozy interiors - Fairy tales - Fish tanks - Amusement park - Pirates This also includes the “Final Challenge” special world for those who are ready for the ultimate Tiny Lands experience. Over 100 additional handcrafted dioramas are waiting for you!