THE LAST TRAIN: Baquedano
Last stop of the line. All passengers must exit In The Last Train, a first-person psychological horror game, routine turns into nightmare when you fall asleep on the subway. Upon waking, you discover you've reached the end of the line, an abandoned station shrouded in darkness. But you're not alone; something else waits in the shadows, watching you and following your every move. Explore the gloomy corridors and hidden corners of the last station as you try to find a way back to safety. Every sound, every movement, could be a sign that what's hunting you is closer than you think. You'll need to keep your calm, solve puzzles, and find clues that reveal the dark secrets hidden within this abandoned station. Will you escape before the entity catches you? Features - First-person horror with touches of humor - 4 endings to unlock - Interact with and run from popular characters - Discover secrets that reveal a larger story - Intense experience in a mysterious station Prepare for a one-way journey into fear. The last station awaits you… and not everyone makes it back.