The Coma 3: Bloodlines
The Coma 3: Bloodlines is a 2D run-and-hide horror adventure where you must escape threatening puppets and shadow monsters while gathering clues, solving problems, and unraveling the mystery surrounding the chaos that the three main characters have been thrust into. The game maintains a constant sense of suspense and tension, allowing players to experience the unique culture and lifestyle of South Korea, while uncovering its distinctive sorcery, curses, history, and style. STORY In a district of Seoul, South Korea, there was a school boasting a long history and tradition, known as ‘Sehwa Private High School’. Behind the scenes, people seeking to study the cursed underworld of history were exploring and managing this place under the name ‘Sehwa Foundation’, with their focus on the nightmare dimension, the mirror world of this reality: The Coma. However, there were also those who viewed this place as an object of exploration and suppressed the dangerous elements. They are the Ghost Vigilantes. The wraiths of the past, who have traversed the ages to this time period, appear...and the once-quiet Coma dimension has once again become a realm of nightmare. KEY FEATURES Welcome to the Coma World: In this realm of shadows, where rumors and urban legends become reality, all kinds of dangers lurk. If a living intruder dies here, their body will be severed from their spirit and never wake up again. Exotic Region for The Mystery Horror: Experience a unique occult and mystery atmosphere in the special local area of South Korea. The mysteries and secrets that have continued since the previous work will stimulate your brain. Who should you trust, and who should you abandon? Into New Locations: Leaving behind familiar schools and neighborhoods, you will embark on unpredictable adventures with new missions and locations. Will you struggle to survive on your own, or will someone save you from that fate? Run and Hide: You cannot fight. The shadows are running amok, and hideous puppets will hunt you down. You must hide when you have the chance and wait for the right moment to make your move and escape. NEW FEATURES 4 Bosses from the Cursed History: New, never-before-seen bosses are coming. They all have different attack patterns and require different approaches. Compact area design: Run-and-Hide action in more enclosed, tight spaces. 3 playable characters: You can take turns playing as three different characters, each with different strengths and weaknesses, all of who will be familiar to fans of the series. Closure of all previous games: This game concludes the story surrounding Sehwa High School that began in The Coma 1. Many secrets from the previous games are unravelled here, in the most intense entry of all.