The Clocker
Clocker is a puzzle game about time. It stages a story between a father and daughter using a dual protagonists technique. By controlling two individual characters in turn, you will gradually solve puzzles, push forward the timeline and the adventure. The game features unique time mechanisms, an artistic hand-drawn sketchy style, thought-provoking puzzles and a heart-warming plot. A vexing and thrilling adventure awaits you!