Super Astro Cat
After getting their home planet destroyed by a meteor, the cats only option was to flee on a spaceship and embark on a journey to find a new suitable planet to colonize and live. Super Astro Cat is the hero with a mission of locating planets, exploring them and deciding the best one to live. Complete your mission and save the cat race from extinction! Super Astro Cat is a 2D pixelart shoot 'n run with a jetpack mechanic. Activate the jetpack to control your movement on the air and use that to avoid obstacles and shoot asteroids and aliens with your mighty laser gun. Clear a path and explore all regions of each planet and then decide which planet you want the cats to live on. Complete all tasks and discover all the advantages and disadvantages of each planet and conquer all the areas. Choose wisely, as all their 9 lives are in your hands!