Strike Team Gladius
Enlist your strike team and drop planet-side into an intense, sci-fi warzone. Make tactical decisions and employ ruthless strategies to achieve each mission objective. Choose your team from 22 unique classes ranging from lethal snipers to brutal melee specialists. The main campaign features 40 combat missions, each with their own special objectives and win conditions. The game’s focus is on turn-based, tactical combat alone and does not slow the gameplay down with base building or resource management.