Spray Paint Simulator
COLOR YOUR WORLD Bring color to the world in Spray Paint Simulator! Restore worn-out surfaces with a fresh coat of paint and watch them come back to life. Use your spray tool with precision, cover every inch, and enjoy the satisfaction of a flawless finish. Step into Spatterville, where you'll build your own spray-painting business. Meet the locals as you restore, repair, mask, and spray paint everything—from kitchens and local landmarks to a giant robot. Buy new tools and equipment, unlock Free Spray mode, and transform the town. PREP AND MASK-TERPIECE You've got to earn your stripes before becoming the town's top spray painter. No worries, though! There's plenty to keep you busy! Mask surfaces to protect them from overspray, remove and repair objects, and fill damaged areas to create the perfect canvas. SATISFATION IN EVERY SPRAY Grab your spray tools and watch worn-out objects spring back to life with fresh, snazzy colors! Feel the thrill of transformation, groove to the soothing rhythm of spraying, and enjoy the sheer joy of rejuvenating each item. It's all about making things look brand new and having a blast while doing it! Let's spray, play, and make the old new again! BUSINESS MADE EASY Running a spray-painting business has never been more fun! Keep an eye on your consumables like paint, masking paper, and tape, because nobody likes a half-finished job. Upgrade to cooler spray tools with more paint capacity, greater coverage, and bigger batteries. Need a boost? Choose from a variety of step ladders and scaffolding to reach those pesky high spots. Managing your supplies and equipment adds just the right amount of strategy, keeping things fun and light-hearted without getting too complicated. UNLEASH YOUR CREATIVITY After completing jobs for customers, dive into Free Spray mode! Return to your finished projects and let your imagination run wild. Spray the job and the surrounding environment any way you please. With a rainbow of colors at your disposal, the entire town becomes your canvas. Express yourself freely and enjoy hours of creative fun. Make Spatterville your masterpiece, one spray at a time!