Spooky Chase
The Ultimate Halloween Challenge: Spooky Chase is without a doubt a challenging experience. The every year we play scary games for the Halloween season. Running away from monsters, zombies, ghosts, and the list goes on. This time, you gonna run away from your own past. Watch out for every step you made and DON'T GIVE UP. If it has some one who can defeat you, it is YOU. Your Adventure: You are your enemy! In Spooky Chase, every movement you made towards the flag is recorded and then replicated by the monsters. For more flags you collect, more enemies will show on the map!