Shadow Warrior
Shadow Warrior tells the offbeat tale of Zilla Enterprise’s corporate shogun Lo Wang as he is ordered to acquire a legendary blade of limitless power by his deceitful employer. Betrayed and left for dead, Lo Wang learns of the blade’s connection to ancient gods from another realm preparing to push our world to the brink of destruction. Now the reluctant hero must become legend through a masterful combination of gun, blade, magic and wit to uncover the truth behind the demonic invasion and banish evil back into the darkness. Shadow Warrior Reborn – A bold new vision of Shadow Warrior elegantly blends classic first-person shooter gameplay with thrilling action, inventive combat, and a contemporary retelling of the hilarious legend of Lo Wang. Elegant Swordplay – Unsheathe your legendary katana to slice enemies apart with precisely targeted swings or unleash fluid combos and special attacks to cut down hordes of enemies with one swift pass through the enraged hordes. Upgradeable Arsenal – Utilize every gun in your formidable armory – from stylish revolvers and quad barrel shotguns to explosive-tipped crossbow bolts and laser-guided rocket launchers. Each weapon offers several unique upgrades to increase power, speed, and add devastating alternative firing options. Mystical Powers – Call upon mystical powers to protect yourself and paralyze your enemies or use their own severed heads and still-beating hearts to bring them to their knees. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese.