RV There Yet?
A co-op adventure about driving your Recreational Vehicle home. DRIVE HOME You and your buddies are on your way home from a relaxing vacation but are forced to take an alternate route. Get your RV through the back country and find the exit to Route 65. SURVIVE MABUTTS VALLEY Not everyone who enters Mabutts Valley makes it out alive. So be sure to keep a steady flow of burgers, antidotes, and the classic: EpiPens. WINCH IT GOOD Master the physics based winch and earn the right to be the main remote commander. With a winch front and rear, your RV is especially equipped to get over, under or through most road bumps. HELP YOURSELF, AND EACH OTHER Help yourself to cold brewskis and filtered low tar cigarettes, but don’t forget that the driver will have a hard time completing this journey alone. A SCRAPPY BUNCH Use everything you find to maintain the integrity of your RV and friendships.