PlayWay S.A.Simulation
This bundle includes: Recycling Center Simulator - business simulator game with a first person view. Make money from garbage, collect raw materials for your recycling center from different locations, recycle them, make money by producing new products and improve your factory. Bum Simulator - is a sandbox game bursting with inappropriate humor and memorable characters. You live on the streets of Bumsville. Do you have what it takes to adapt, survive and become an urban legend?