Radon Blast
Break bricks by using the ball. Get items like bonus, speed and multiple balls to make the game more challenging. If you hit the force wall multiple times it will be distroyed so you can reach the next stage. If you miss a ball you go back to the previous stage. But hurry up, you only have seconds before the ball explodes. Radon Blast is full packed with randomly sorted stages. An increasing ball speed makes it even more challenging. Jump between stages, collect bonus multipliers to get higher scores.