Puppet House
Puppet House is a horror survival game. Take on the role of Rick Evans, a photographer with a passion for abandoned and haunted places. Visit the mansion of the deceased Peter Hill and check if you can unravel the place's dark history. Mystery Story The press continued to receive reports of disturbing screams coming from the property owned by the late ventriloquist Peter Hill. However, attempts to investigate these incidents have been unsuccessful. What is really going on in this long abandoned house? Dangerous Investigation Solve puzzles hidden in the house of Peter Hill to get to the truth. Take on challenges that require you not only to be clever, but also to think logically. Your mind will be put to the test, and any wrong decision can have tragic consequences. Forgotten Mansion Walk through dark corridors where shadows of the past and the present intertwine. Remember to look around carefully, forgotten mementos hide the keys to the unknown history of Peter Hill's house. Search the abandoned grounds of a property and find answers.