PICO PARK 2
PICO PARK 2 is a 2D action-puzzle game where working together is key! Four modes to choose from! WORLD mode: the main co-op action-puzzle mode ENDLESS mode: a co-op score attack mode BATTLE mode: a first-to-three versus mode featuring mini games DARK mode: a slightly unfair, somewhat difficult co-op action-puzzle mode This game can be played locally or online from two players all the way to eight. All levels can be played no matter how many players you have, so jump in with your friends and take 'em on! Online play also features cross-platform support, allowing you to play with your friends no matter what platform you have! Also, up to 7 players can join online with a single Xbox. Dive on into PICO PARK 2!