Outpost Delta
Outpost Delta is a single player, 2-D side-scrolling sci-fi shooter. Take on the role of Delta, the outpost’s emergency defense, who along with her AI companion must defend the space station against alien intruders. An abandoned research station has gone unnoticed in the depths of space for years, until now. With an army of invasive aliens boarding the station, the outpost AI has rebooted its last remaining defense drone: Delta. Now Delta needs to repel the Klaath threat, save the outpost, and head out into space to search for answers.