One Move Away
One Move Away is a 3D, first-person game that blends packing based puzzles with a beautiful art style. Strategically pack away possessions at various stages of three characters' lives. As we go through life, the number of possessions we accumulate grows, making packing a difficult task. This vast collection of belongings becomes challenging when it's time to pack. Pack Your Way! Whether you're a meticulous or chaotic packer, One Move Away challenges you to pack your way. Optimize your strategy or embrace the mess, just make sure the boot closes! Handle with care or else… Be prepared for every action to have a reaction. Expect realistic physics, just like in real life. Items placed carelessly can have a domino effect, pile them too high, and they’ll all fall down! Experience the ultimate satisfaction of perfectly packing numerous items, expertly placing each one into its rightful space. Revel in the sense of accomplishment that comes from seeing the packing process from start to finish. Packing Perfection Challenge yourself, with multiple objectives to hit that will require you to think strategically .Each level gives you a new packing challenge with different sizes, shapes, and space limits to work around. Can you beat the clock and achieve packing perfection?