My Horse: Bonded Spirits
Your story: Begin your adventure as the reluctant future heir of a stud farm. Prove that you are more than just a spoiled brat. Start from scratch and learn how to keep and manage a stud farm; it will be a challenge that will prove incredibly rewarding – return the stud farm to its former glory! Along your journey, discover that nothing is as lasting as the bond with your horses! Manage your stud farm and return it to its former glory! Your stud farm is not in a good shape – your job is to rebuild it, which will require quite a bit of skill and knowledge about keeping a stud farm. Develop your skills and gain knowledge to bring the farm up to scratch and learn how to maintain it. Manage your employees and other horses. Watch the stud farm transform from a ruin into a home for you and your horses. Your horse isn’t the only friend you can make! Saddle up and explore the idyllic open world of Chestnut Glen and its surrounding landscape. Help rebuild the run-down stud farm by trotting around and meeting the village’s residents – hang out with them and complete tasks for them to improve your and the stud farm’s reputation. Remember, not everybody you meet will want to be friends with you. Some people don’t even like horses! Your dream horse: In My Horse: Bonded Spirits, you can change not only your appearance but also your horse’s and the stud farm’s. Choose various accessories, hairstyles, and saddles for your horse, so that you can gallop through the world in style. Place decorations and renovate the stud farm to beautify not only the stables but also the whole surrounding area! Prove yourself in various competitions: Do you think the bond with your horse is strong enough to win competitions? The more trust there is between the two of you, the more easily your horse will learn new skills and the less afraid they will be of new challenges.