Ultimate Games S.A.Simulation
Gold Mining Simulator Make your dream of striking gold a reality!Start from scratch with just a few dollars in your pocket and work your way up to becoming a millionaire. Use a variety of heavy machinery like excavators, drills, bulldozers, and more to uncover riches hidden in fully deformable terrain. Explore a vast, detailed world with four unique mining claims, each with its own secrets to uncover. Upgrade your equipment, invest in better wash plants, and maximize your profits. Experience the thrill of realistic gold mining operations, where every decision impacts your success. Ship Graveyard Simulator 2 Dust off your torch and hammer - it's time to get back to work, you have a new job to do. Visit the new beach coast with the largest, biggest ship graveyard in the world, dismantle huge ship parts and collect tons of precious steel. Roll up your sleeves, it's time to get back to the business. In the game, you can expect new bigger ships, new gameplay mechanics, features and improvements, but also well-known mechanics from the first game that have been significantly improved.