Liquor Store Simulator & Bum Simulator
This bundle includes: Liquor Store Simulator - Open your own Liquor Store! Buy goods, manage your store, hire staff. Who knows, maybe you will be able to make a real alcohol empire out of a small store. Bum Simulator - is a sandbox game bursting with inappropriate humor and memorable characters. You live on the streets of Bumsville. Do you have what it takes to adapt, survive and become an urban legend?