Into Death And Beyond
Into Death and Beyond is a gripping first-person survival horror set on the mysterious and hostile planet XB32-ENT, where you play as Mark Helkins, a bounty hunter on a mission to capture a rogue alien mutation created by the dark experiments of the GenHaptics Corporation. Following a crash landing, you’re left stranded with only limited resources, facing dangerous creatures and the haunting remnants of a disastrous genetic experiment. Dive into the haunting depths of a real survival horror experience that will test your courage, resourcefulness, and resolve. Set against the eerie backdrop of a desolate alien world, uncover the mysteries of GenHaptics Inc.’s dark experiments and confront a threat that defies comprehension.