HYPERCHARGE Unboxed
HELP SGT. MAX AMMO TO DEFEAT MAJOR EVIL AND SAVE THE HYPERCORE! There was once an ancient line of action figures, who created a magical power source that would allow humans to keep their favourite childhood memories of their toys. This ancient power source is known as the Hypercore. Inside the Hypercore are the beloved memories of our favorite toys. If Major Evil destroys it, these memories will disappear forever. Defend it with everything you've got, or see our cherished toys turn into lost treasures of the past! Hypercharge is a first and third-person shooter action figure game you've always dreamed of! Grab your friends, complete objectives, defend the Hypercore against waves of weaponized toys, and defeat Major Evil together in the story campaign! PLAY CO-OP WITH YOUR FRIENDS Work together as a team to defend the Hypercore. Grab a friend, break out of your toy packaging, and get ready to fight waves of classic toys. Prepare for each wave by searching for weapons, resources, and even hidden secrets. OFFLINE PLAY FOR SOLO PLAYERS Not everybody likes to play online. Hypercharge supports Offline, Split-Screen and Local play. You can progress and unlock everything in-game while playing solo. PLAYER BOTS Don’t have a team to play with? Don’t worry, we’ve got you solo players covered. Player bots listen to your commands, collect resources, and even help to build defences. UNLOCK ACTION FIGURES In Hypercharge, hundreds of unlocks are available, all of which can be earned directly in-game without any microtransactions. PLAYER VERSUS PLAYER MODES Go head-to-head against other action figures as you fight to become top of the scoreboard! Classic PvP modes include Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Battery, Infection, and King of the Hill.