Horripilant
KILL YOUR GOD. BECOME WORTHY. Horripilant is a chilling incremental dungeon crawl through the horrors of a forgotten underworld. Combining idler, puzzle and autobattler elements, you'll fight, mine, and think your way through the depths of a forsaken dungeon. With each step you'll grow stronger, but beware; every boon has its burden. Story You awaken. An old, battered knight, lost in the darkest corners of an abandoned dungeon, with no memory of how you got there. The stench of decay permeates the thick air. The walls seem to whisper your name. A strange tree catches your eye. Barely a sprout, growing in defiance of the dark. The voice demands you hit it. A twig breaks off onto the ground. The first of many. Distorted moans echo from an empty staircase. Beckoning you. You must go down. It is your purpose... Encounter bizarre characters, solve cryptic puzzles, and survive the horrors that lurk in every shadow. Will you escape this living nightmare, or will it consume you? Features Incrementally gain and collect materials. Combat horrific foes over 1000 floors in the dungeon. Solve puzzles and explore the depths of your camp. Upgrade your gear to venture deeper. Meet God Become worthy Repeat, adapt, and survive. The depths need you, and you, them.