HOLYHUNT
HOLYHUNT is a roguelike shooter game that unites the nostalgic and fun 8-bit aesthetic with modern and deep shooting mechanics. Make your way into the church hall to shoot and dash-holy-punch through different species of demons and bosses with unique mechanics that keeps challenging your abilities each run. Buy improvements and different bullets suited to exploit your enemies weakness and receive blessings from angels as you keep fighting to get even stronger. Trust your faith and keep shooting to save the world from the doomsday prophecy!