High On Life + DLC Bundle
Do you want to buy High On Life and the DLC mission, High on Knife but you’d rather not do it separately? What if you could buy them both at once, together in some sort of combined bundle? Does that calm you down a bit? Are you okay now? You were freaking us out a bit. But now that we’ve explained this bundle situation you’re looking a lot better. Mind if we continue? If you don’t know what you’re getting into, here’s the deal: High On Life is an action-packed comedy-adventure FPS filled with unhinged talking guns, an evil alien drug cartel selling humans on the black market, and an impressive variety of gorgeous and seedy spacefaring locales to explore. You wanna buy goop from a back-alley salesman? You wanna tell some construction workers that their dad will never love them? You wanna rescue a talking knife from a bunch of a gang of ant clones? You can do ALL of those things in High On Life, trust me. And a lot more. I didn’t even mention a lot of the other stuff you can do. And then there’s High on Knife, the meaty DLC centered around that talking knife I mentioned earlier. Knifey. His name’s Knifey, and this is his big adventure. He’s gonna find out all about the dark(?) mysterious(?) secrets(?) of his past as you take him and Harper, a brand new talking gun, to a salt-planet filled with dying slugs. And then from there maybe you’ll meet a giant guy, race some slow-as-hell slugs, or go for the high score in Peroxosquash with B.A.L.L., another new talking gun. We really packed this DLC full of new stuff, trust me. And we didn’t even get to the spooky parasite-filled shipping warehouse run by a ruthless, monstrous CEO. I should also mention that this bundle features an all-star cast of comedic voice talent guaranteed to put the “funny” back in “wouldn’t it be soooo funny if you bought this bundle right now?” We’ve got JB Smoove, Tim Robinson, Betsy Sodaro, Sarah Sherman, Michael Cusack, Gabourey Sidibe, and so many more who are now mad at me because I didn’t put their names in here but, look, I’ve got a word limit I’m working with. I can’t just put all the names in here. Blame the storefront. It’s their fault, not ours. Just buy the bundle. It would be soooo smart of you to do that.