Ghostrunner Game Bundle
Experience an electrifying cyber thrill ride with the Ghostrunner Game Bundle, featuring the adrenaline-pumping original Ghostrunner and its highly anticipated sequel, Ghostrunner 2. With this bundle, you'll unlock high-octane action and breathtaking visuals, immersing yourself in the cutting-edge gameplay that defines the Ghostrunner series. Get ready to run, leap, and slash as you embark on a double-dose of Dharma in this must-have cyber ninja experience. *Bundle includes Ghostrunner and Ghostrunner 2 Base Games. Ghostrunner and Ghostrunner 2 Season Pass, DLC, and soundtracks not included.