Flee The Fallen
Survive the Undead Menace in a Relentless 2D Action-Adventure! Step into a brutal, post-apocalyptic world where every second is a fight for your life. Flee the Fallen is a thrilling 2D zombie survival game that blends fast-paced arcade combat, strategic resource management, and atmospheric exploration. The infected are evolving, the ruined streets are crawling with danger, and your only goal is simple: survive, fight, and escape. Will you succumb to the horde, or will you carve a bloody path to freedom? Key Features: - Unforgiving 2D Combat: Engage in intense, fast-paced side-scrolling action. Master stamina-based melee strikes, tactical dodge-rolls, and precise gunplay to survive against overwhelming odds. - Arsenal of Survival: From knives and blunt weapons to firearms and explosive grenades—choose the right tool for the job. Resources and ammunition are scarce, meaning you must carefully balance offense with smart positioning. - Evolving Threats and Epic Bosses: The undead aren't just mindless; face enemies with deadly, unpredictable attack patterns and survive grueling, screen-filling boss encounters that will test your reflexes to their absolute limits. - Classic Survival-Horror Puzzles: Catch your breath between blood-soaked battles by solving environmental puzzles, finding passcodes, and unlocking hidden paths to secure your escape route. - Atmospheric Pixel Art: Immerse yourself in a beautifully bleak, retro-inspired post-apocalyptic world, brought to life with detailed pixel graphics, dynamic lighting, and visceral gore effects.