Flappy Space
Guide your favorite astronaut through perilous levels filled with challenges! Master the jetpack, but be careful—one wrong move and it’s game over. Features: - Control the game with your keyboard, joystick, or touch device. - Challenge your friends to achieve the highest score! - Three levels of difficulty to suit every skill level. - Beware—the longer you play, the harder it gets! Do you have what it takes to soar to the top?