Escape Room Tetralogy Bundle
This bundle includes four escape room games: *Palindrome Syndrome: Escape Room *Tested on Humans: Escape Room *Between Time: Escape Room *Regular Factory: Escape Room PALINDROME SYNDROME: ESCAPE ROOM You wake up in a spaceship with no memories. In this escape room with a sci-fi setting you will have to investigate your past solving different puzzles. Will you escape? TESTED ON HUMANS: ESCAPE ROOM You are the test subject. In this dark environment escape room, you have to solve various puzzles to escape from the research center where you are trapped. Will you escape? BETWEEN TIME: ESCAPE ROOM You are going to steal a time machine. In this escape room, you must travel through time, explore mysterious places and solve puzzles to obtain untold treasures. Will you come back alive? REGULAR FACTORY: ESCAPE ROOM You don't work in a regular assembly line. In this escape room, you will investigate what is really being manufactured in a secret factory, explore mysterious places and solve puzzles. Will you discover the truth?