Epic Empire
Get ready for a tower defense style game in Epic Empire! Will you answer the call to defend the kingdom and become the legendary hero it so desperately needs? Control a variety of powerful heroes and strategic towers to defeat the forces of evil and protect the throne! Take control of heroes like the mighty ninja Kamui, the sorcerer Halani, the legendary Phoenix, and other mysterious characters. Use archers, infantry, magic towers, and stone golems to fend off waves of goblins, ogres, and other creatures. Take on an epic journey through worlds: the Ice Kingdom, the Dark Magic Zone, underground tunnels, and a place of enchanted flowers. In each world, you will face tough challenges as you fight to regain territories captured by the enemies. Upgrade your heroes with an arsenal of runes and power items to reveal their true potential. Participate in tournaments to prove your tower defence skills and earn great rewards. Epic Empire Features: ★ Pet System - level up your heroes to unlock pets that help you fight. ★ Rune System - Upgrade your heroes with runes and power-ups. Mighty Heroes - 11 heroes with abilities to fight enemies. Control three heroes at a time to protect the kingdom and defeat enemies. Four types of towers - upgradeable towers: Stone Golem, Archers, Infantry and Lord of Magic. Multiple worlds and realms - explore each with different tower types and strategies. Tournaments - prove your tower defence skills and earn the title of Titan along with rewards. Diverse enemies - enemy abilities create exciting challenges. ★ High Quality Graphics - Stunning visual effects and character animations. ★ Boss Battles - Fight enemies like the Orc King or Gitrog. Use your strategy and lead your heroes to defeat hordes of enemies. Prepare to defend your castle and kingdom from the forces of evil and join the global community of players by showcasing your skills in Epic Empire - Tower Defence!